Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The application of multidimensional scaling of data to determining changes in retailer customers’ preferences

Tytuł:
The application of multidimensional scaling of data to determining changes in retailer customers’ preferences
Zastosowanie wielowymiarowego skalowania danych do określenia zmian preferencji klientów sklepów
Autorzy:
Pelka M.
Irpino A.
Tematy:
multidimensional scaling
customer preference
symbolic data
COVID-19 pandemic
beauty industry
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies