Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia promocyjna organizacji non-profit na przykładzie British Council Library w Szczecinie

Tytuł:
Strategia promocyjna organizacji non-profit na przykładzie British Council Library w Szczecinie
Autorzy:
Szeszycka I.
Tematy:
promocja
strategie organizacji
public relation
reklama zewnetrzna
sprzedaz osobista
marketing mix
strategie marketingowe
sponsoring
reklama
organizacje non-profit
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies