Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak rozwijać biznes piekarniczy w czasach dużęj konkurencji? Cz.III. Skuteczna komunikacja marketingowa

Tytuł:
Jak rozwijać biznes piekarniczy w czasach dużęj konkurencji? Cz.III. Skuteczna komunikacja marketingowa
How to develop a bakery business in the times of fierce competition? Part III.Effective marketing communication
Autorzy:
Malicki M.
Tematy:
piekarstwo
cukiernictwo
marketing handlowy
marketing relacyjny
reklama agresywna
komunikacja marketingowa
dzialania marketingowe
zarzadzanie klientami
klienci
grupy docelowe
skutecznosc dzialania
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies