Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Źródła informacji o nowych produktach

Tytuł:
Źródła informacji o nowych produktach
The sources of the information about the new products
Autorzy:
Sojkin B.
Olejniczak T.
Tematy:
produkty spozywcze
nowe produkty
informacja
zrodla informacji
innowacje
zakup
konsumenci
podejmowanie decyzji
decyzje zakupowe
badania konsumenckie
Wielkopolska
rynek zywnosciowy
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zakup nowego produktu żywnościowego obarczony jest znacznym ryzykiem decyzji dla konsumenta. W tym procesie istotne znaczenie mają informacje, które docierają do konsumenta, dotyczące nowej oferty produktów żywnościowych. Znajomość tych źródeł oraz ich znaczenia dla konsumenta odgrywa szczególną rolę dla przedsiębiorstw. Odpowiedni komunikat skierowany do konsumenta przyspiesza proces dyfuzji innowacji produktowych.

The purchase of a new product is loaded with the decision risk taken by the consumer. Hence, information that goes to the consumer is very important. The knowledge of the sources of information and their importance for the consumer, play a special role for enterprises. Proper communication directed to the consumer make the diffusion process about innovative products to go faster.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies