Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie i marketing w polskim przemyśle tartacznym

Tytuł:
Zarządzanie i marketing w polskim przemyśle tartacznym
Management and marketing in the Polish sawmilling industry
Autorzy:
Ratajczak E.
Pikul-Biniek J.
Tematy:
tartacznictwo
zaklady przemyslowe
zarzadzanie
organizacja
zarzadzanie wiedza
zarzadzanie jakoscia
zarzadzanie innowacjami
kooperacja
orientacja na klienta
marketing
badania ankietowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies