Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuroscience in consumer marketing research. An analysis drawn from the examples of food products

Tytuł:
Neuroscience in consumer marketing research. An analysis drawn from the examples of food products
Neuroobrazowanie w badaniach marketingowych konsumentów. Analiza na przykładzie produktów żywnościowych
Autorzy:
Swierczynska-Kaczor U.
Tematy:
neuroscience
consumer
marketing research
neuromarketing
food product
neuroeconomics
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article aims to contribute to the discussion about the potential for the implementation of consumer neuroscience into marketing research. This article highlights three areas of consumer neuroscience: methods used by consumer neuroscience, the findings and their interpretations and the ethical aspects. The article has a partly descriptive character as the research area of neuroeconomics or consumer neuroscience is new. To illustrate the investigated problems the selected studies, especially connected with food products, were presented as a review of literature.

Celem prowadzonych w artykule rozważań jest wzbogacenie dyskusji dotyczącej możliwości zastosowania metod neuroobrazowania w badaniach marketingowych. Prowadzone rozważania szczególnie akcentują trzy obszary: metody badawcze, wyniki badań i możliwości ich interpretacji oraz aspekt etyczny. Ze względu na początkową fazę rozwoju neuroekonomii oraz badań marketingowych na podstawie neuroobrazowania artykuł częściowo ma opisowy charakter. W celu zobrazowania prowadzonej dyskusji w artykule zaprezentowano wybrane studia badawcze, szczególnie te powiązane z produktami żywnościowymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies