Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przyszłościowe kierunki rozwoju metodologii badań marketingowych - dylematy i wyzwania badawcze

Tytuł:
Przyszłościowe kierunki rozwoju metodologii badań marketingowych - dylematy i wyzwania badawcze
Future trends of the marketing research methodology development - dilemmas and challenges
Autorzy:
Tarka P.
Tematy:
marketing
badania marketingowe
kierunki rozwoju
metodologia
perspektywy rozwoju
internacjonalizacja
dynamika rozwoju
rozwoj technologiczny
badania jakosciowe
badania ilosciowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies