Tytuł pozycji:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie podnoszenia konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie przemysłu mleczarskiego
- Tytuł:
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie podnoszenia konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie przemysłu mleczarskiego
Corporate social responsibility as a factor of competitiveness of small and medium enterprises in dairy industry - case study
- Autorzy:
-
Zuzek D.K.
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
AGRO
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Podjęto próbę przedstawienia istoty i roli, jaką w procesie budowania wizerunku przedsiębiorstwa odgrywa społeczna odpowiedzialność biznesu. Przedstawiono przykłady przedsiębiorstw z sektora żywnościowego prowadzących działania w ramach CSR. Podjęto próbę odpowiedzenia na pytania: czy wizerunek może stanowić źródło przewagi konkurencyjnej, jak firmy z sektora żywnościowego powinny kształtować swoje strategie i jaki mają wpływ działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na budowanie wizerunku firmy.
This article attempts to present the essence and role in building the corporate image, corporate social responsibility plays. Also presents examples of companies operating in the food sector in the framework of CSR. The article attempts to answer the questions: whether the image can be a source of competitive advantage, as companies from the food sector should shape their strategies and the impact of activities in the field of corporate social responsibility to build corporate image.