Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudny wybór klienta, czyli o analizie segmentów rynkowych z zastosowaniem rozmytych metod klasyfikacji

Tytuł:
Trudny wybór klienta, czyli o analizie segmentów rynkowych z zastosowaniem rozmytych metod klasyfikacji
A hard customer choice alias market segmentation with fuzzy classification methods
Autorzy:
Jefmanski B.
Tematy:
rynek
segmentacja rynku
analiza rynku
systemy rozmyte
rynek motoryzacyjny
samochody osobowe
konsumenci
decyzje zakupowe
market
market segmentation
market analysis
fuzzy system
motorization market
passenger car
consumer
purchase decision
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies