Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumenci wobec rynku żywności ekologicznej

Tytuł:
Konsumenci wobec rynku żywności ekologicznej
Consumers on the organic food market
Autorzy:
Wysokinska A.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem opracowania jest ocena postaw konsumentów na rynku żywności ekologicznej oraz charakterystyka rynku żywności ekologicznej na terenie Polski. Popyt na rynku żywności ekologicznej jest uzależniony od urzeczywistnianych wartością sily nabywczej potrzeb konsumentów, które są odzwierciedleniem systemu wartości i stylu życia. Polski rynek żywności ekologicznej znajduje się w tzw. fazie inicjalnej, a dynamika przejścia na dalsze etapy warunkowana będzie wielorakimi rozwiązaniami i działaniami, wśród których ważną rolę odgrywa świadomość producentów i konsumentów żywności.

The aim of this study is an analysis of the consumers of the organic food market in Poland. The supply of the organic food depends on the purchase power of the consumers and the consumer's needs which reflect the value systems and lifestyles characteristics. The organic food market in Poland could be considered as a country in the initial stage of the organic food development and the dynamism of the further developments is determined by the activities relating to the awareness of the producers and consumers.

Rekord w opracowaniu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies