Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Narzędzia oddziaływania rynkowego małych firm handlowych w Polsce (wyniki badań)

Tytuł:
Narzędzia oddziaływania rynkowego małych firm handlowych w Polsce (wyniki badań)
Autorzy:
Klosiewicz U.
Tematy:
handel
firmy handlowe
firmy male
przedsiebiorstwa handlowe
przedsiebiorstwa male
oddzialywania rynkowe
lokalizacja
asortyment
ceny
polityka zakupu
sprzedaz
promocja
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies