Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferencje konsumentów wobec nasycenia imprez turystycznych elementami kultury fizycznej

Tytuł:
Preferencje konsumentów wobec nasycenia imprez turystycznych elementami kultury fizycznej
Consumers preferences concerning saturation of package tours in the components of physical culture
Autorzy:
Szczechowicz B.
Tematy:
turystyka
rynek turystyczny
oferty handlowe
imprezy turystyczne
kultura fizyczna
konsumenci
preferencje konsumentow
studenci
badania ankietowe
tourism
tourism market
trade offer
tourist event
physical culture
consumer
consumer preference
student
questionnaire method
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies