Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ustalanie pożądanych cech produktu oraz ich wpływu na jego ogólną ocenę

Tytuł:
Ustalanie pożądanych cech produktu oraz ich wpływu na jego ogólną ocenę
Setting the wanted product features and their influence on its general estimation
Letablissement des caracteristiques souhaitables de produit et leur influance sur son prix definitive
Ustanovlenie zelaemyh priznakov produkta i ih blijanija na ego obszczuju ocenki
Autorzy:
Perek-Bialas J.
Tematy:
statystyka
marketing
badania marketingowe
produkty
cechy charakterystyczne
ocena cech
regresja krokowa
analiza czynnikowa
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies