Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate identity as a marketing tool in small and medium furniture manufacturing companies

Tytuł:
Corporate identity as a marketing tool in small and medium furniture manufacturing companies
Identyfikacja wizualna jako narzędzie marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach meblarskich
Autorzy:
Fabisiak B.
Jankowska A.
Stachowiak-Zielinska M.
Tematy:
furniture industry
furniture enterprise
small enterprise
medium-sized enterprise
enterprise identity
visual identification
brand identification
firm image
marketing tool
management strategy
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies