Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The mediating role of customer satisfaction and Customer-Company identification in the relationship between corporate social responsibility and customer loyalty (case study: customer’s pasargad Bank)

Tytuł:
The mediating role of customer satisfaction and Customer-Company identification in the relationship between corporate social responsibility and customer loyalty (case study: customer’s pasargad Bank)
Autorzy:
Rashid A.A.
Rahmati M.H.
Jandaghi G.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies