Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie dobrostanu dziecka z autyzmem w środowisku przedszkolnym

Tytuł:
Wspieranie dobrostanu dziecka z autyzmem w środowisku przedszkolnym
Supporting the well-being of autistic children in pre-school environment
Autorzy:
Nazurak S.
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem artykułu jest zapoznanie czytelników z możliwościami wsparcia rozwoju dziecka z niepełnosprawnością uwarunkowaną autyzmem. W świetle aktualnych przepisów prawnych w Polsce przedszkola mogą być prowadzone przez organizacje pozarządowe. Jedno przedszkole założone dzięki stowarzyszeniu funkcjonuje w Białej Podlaskiej do którego uczęszczają dzieci z autyzmem. Dzięki odpowiednio dobranej pracy rewalidacyjno- terapeutycznej dostosowanej do potrzeb rozwojowych każdego dziecka istnieje szansa na poprawę jego dobrostanu.

The main aim of the article is to acquaint readers with possible ways of supporting the development of autistic children. In the light of the law, kindergartens can be organized by non-governmental institutions. A kindergarten for autistic children, which was founded by association, has been functioning in Biała Podlaska. With the help of specially prepared revalidation and therapy techniques which are adapted to meet the needs of every child one may improve his/her well-being.

Rekord w opracowaniu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies