Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Charakterystyka konsumenta usług cateringowych

Tytuł:
Charakterystyka konsumenta usług cateringowych
Consumer on the catering market
Autorzy:
Swiatkowska M.
Bilska B.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rynek usług cateringowych w Polsce jest nowym rynkiem usług żywieniowych o specyficznych cechach i nieukształtowanych w pełni postawach konsumentów. W obliczu słabej koniunktury na tym rynku konieczne wydaje się zastosowanie wielu działań aktywizujących z zakresu marketingu, których celem jest dotarcie do wyodrębnionych grup konsumentów usług cateringowych. Celem pracy było zbadanie modelu żywienia pracowników małych i średnich firm warszawskich. Ponadto dokonano segmentacji odbiorców usług cateringowych, zarówno klientów instytucjonalnych, jak i konsumentów indywidualnych.

The catering market in Poland is the new food market where the consumer's attitudes are not shaped yet. There ii a need to use a lot of marketing tools which an aim is to promote catering among separated consumer's group. The aim of the research was to evaluate the food model of employees who work in small and average Warsaw firm. Moreover, the segmentation of all catering services receivers has been made - both institutional clients and individual consumers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies