Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modyfikacja kanałów marketingowych na rynku paliw w Polsce

Tytuł:
Modyfikacja kanałów marketingowych na rynku paliw w Polsce
Autorzy:
Biodrowicz T.
Tematy:
rynek paliw
Polska
marketing
kanaly marketingowe
dystrybucja
koncerny
gospodarka rynkowa
rafinerie
stacje paliw
pozycja rynkowa
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies