Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of social media on shaping tourists’ preferences

Tytuł:
Influence of social media on shaping tourists’ preferences
Autorzy:
Zawadka J.
Liwinska M.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to present the role of social media and influencers (being an inseparable element of these media) in shaping tourists’ preferences. The research was conducted from March to May 2021. The method of research was a diagnostic survey with the use of the questionnaire technique. The answers were obtained from 127 adults. Based on the results, it can be concluded that social media are a popular and willingly used source of inspiration when planning a tourist trip and play a significant role in creating the image of a tourist destination. Influencers significantly contribute to the growth of interest in the destinations they promote. However, they are not treated as a source of reliable and credible information.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies