Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model przygotowania strategii marki miejsca

Tytuł:
Model przygotowania strategii marki miejsca
Model of brand strategy development
Autorzy:
Lutek P.
Golos A.
Tematy:
marka
marki miejsc
budowanie strategii
promocja miast
promocja regionu
modele
etapy
zarzadzanie rozwojem
pozycjonowanie marki
Lublin
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies