Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola platform handlu elektronicznego w rozwoju start-upów na rynku mody w Polsce

Tytuł:
Rola platform handlu elektronicznego w rozwoju start-upów na rynku mody w Polsce
The role of e-commerce platforms in the development of start-ups in the fashion market in Poland
Autorzy:
Targanski B.
Tematy:
Polska
odziez
moda
handel elektroniczny
rynek odziezy
projektanci
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies