Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie systemów geoinformacyjnych (GIS) w marketingu terytorialnym

Tytuł:
Zastosowanie systemów geoinformacyjnych (GIS) w marketingu terytorialnym
Application of geoinformation system (GIS) in place marketing
Autorzy:
Cupial B. B.
Tematy:
System Informacji Geograficznej
marketing terytorialny
informacja turystyczna
systemy informacyjne
narzedzia marketingowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies