Tytuł pozycji:
Współpraca uzdrowiskowa miasto – spółka jako czynnik podnoszenia konkurencyjności miejsca destynacji na przykładzie partnerstwa "Uzdrowisko Świnoujście" sp. z o.o. miasto Świnoujście
- Tytuł:
-
Współpraca uzdrowiskowa miasto – spółka jako czynnik podnoszenia konkurencyjności miejsca destynacji na przykładzie partnerstwa "Uzdrowisko Świnoujście" sp. z o.o. miasto Świnoujście
Cooperation between municipality and health resort company as a factor of destination competitiveness improvement on the example of the Swinoujście health resort co. ltd and the City of Swinoujście (Swinoujście municipality) partnership
- Autorzy:
-
Sienkiewicz J.J.
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
AGRO
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Skoncentrowano się na związkach między koncepcjami marketingu terytorialnego a problematyką konkurencyjności (konkurencyjności destynacji turystycznej). Na kanwie koncepcji i modeli konkurencyjności destynacji turystycznej skoncentrowano się na wynikach polskich badań nad konkurencyjnością i ich związków z koncepcjami marketingu terytorialnego. Odnosząc się do czynników podnoszenia konkurencyjności miejsca destylacji, posłużono się przykładem współpracy między miastem Świnoujście a „Uzdrowiskiem Świnoujście” S.A.
The paper focuses on issues of teritory marketing and its relation to destination competetiveness. The researches were made based na cooperation between Świnoujście municipality and comercial health resort.