Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ceny w kształtowaniu wartości dla klientów przez firmy działające na polskim rynku

Tytuł:
Ceny w kształtowaniu wartości dla klientów przez firmy działające na polskim rynku
The prices in customer value formation - selected findings and conclusions
Autorzy:
Pindakiewicz J.
Tematy:
przedsiebiorstwa
Polska
rynek wewnetrzny
ceny
ksztaltowanie cen
kalkulacje kosztow
satysfakcja klientow
konkurencja
oczekiwania konsumentow
enterprise
Poland
domestic market
price
price formation
cost accounting
customer satisfaction
competition
consumer expectation
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies