Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negatywne implikacje postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej

Tytuł:
Negatywne implikacje postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej
Negative implication of post-truth and fake news toward personal brand development
Autorzy:
Grzesiak M.
Tematy:
marketing
marka
marki osobiste
ksztaltowanie marki
postprawda
informacje nieprawdziwe
zjawiska spolecznie negatywne
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies