Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena funkcjonowania systemu zarządzania jakością w małych i średnich organizacjach handlowych

Tytuł:
Ocena funkcjonowania systemu zarządzania jakością w małych i średnich organizacjach handlowych
Assessment of operation of the quality management system in small and medium trade organisations
Ocenka funkcionirovanija sistemy upravlenija kachestvom v melkikh i srednikh torgovykh organizacijakh
Autorzy:
Zimon D.
Sikora T.
Tematy:
handel
organizacje branzowe
grupy zakupowe
zarzadzanie jakoscia
systemy zarzadzania
system zarzadzania jakoscia
ocena funkcjonowania
normy ISO 9000
normy ISO 9001
wdrozenia do praktyki
funkcjonowanie przedsiebiorstw
badania ankietowe
opinie pracownikow
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przyjmuje się, że wdrażanie systemów zarządzania jakością według normy ISO 9001 jest optymalną propozycją dla organizacji pragnących doskonalić wewnętrzne procesy zarządzania oraz cechujących się wysoką dbałością o poziom jakości wyrobów oraz potrzeby klienta. Niestety, nie zawsze implementacja wymagań systemu zarządzania jakością przynosi oczekiwane rezultaty. Celem autorów publikacji jest próba oceny funkcjonowania systemu zarządzania jakością w małych i średnich organizacjach handlowych.

It’s understood that implmentation of the quality management System is an excellent proposition for the organisations that want to improve their internai processes and also characterised by a high level of attention to a product quality and customer needs. Unfortunately, not always the implmentation of requirements of the quality management System delivers the wanted results. An idea of the publication is to try to assess functioning of the quality management System in small and medium trade organisations.

Считают, что внедрение систем управления качеством по стандарту ISO 9001 - оптимальное предложение для организаций, которые хотят совершенствовать внутренние процессы управления и для которых характерна высокая забота об уровне качества изделий и о потребностях клиента. Увы, не всегда внедрение требований системы управления качеством приносит ожидаемые результаты. Цель публикации - попытка оценить функционирование системы управления качеством в мелких и средних торговых организациях.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies