Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowania a rozszerzona rzeczywistość, cz. I

Tytuł:
Opakowania a rozszerzona rzeczywistość, cz. I
Packaging and Augmented Reality, part I
Autorzy:
Woytowicz W.
Kuzincow J.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W tekście zaprezentowano istotę i możliwe zastosowania tzw. rozszerzonej rzeczywistości (AR, Augmented Reality), dziedziny informatyki zajmującej się rozmaitymi sposobami łączenia świata rzeczywistego z elementami generowanymi komputerowo. Szczególnie skupiono się na zastosowaniach AR w opakowalnictwie: projektowaniu nowych obiektów, wprowadzaniu innowacyjnych elementów informacji i rozrywki dla konsumenta czy wreszcie badaniach rynku oraz komunikacji marketingowej.

The article presents the essence and possible ways of use of so-called Augmented Reality, science connecting real world with computer generated elements. It focuses especially on applications of AR in packaging industry and science: designing of new objects, introducing innovative elements of information and entertainment for consumer or finally market research and marketing communications.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies