Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przegląd i analiza programów telewizyjnych finansowanych przez PGL Lasy Państwowe - ich rozpoznawalność, oglądalność oraz znaczenie w budowaniu marki własnej PGL Lasy Państwowe oraz kształtowaniu wizerunku leśnika

Tytuł:
Przegląd i analiza programów telewizyjnych finansowanych przez PGL Lasy Państwowe - ich rozpoznawalność, oglądalność oraz znaczenie w budowaniu marki własnej PGL Lasy Państwowe oraz kształtowaniu wizerunku leśnika
Review and analysis of television programs financed by The State Forests National Forest Holding - their recognition, viewership and their meaning in The State Forests National Forest Holding brand building and shaping the image of the forester
Autorzy:
Krokowska-Paluszak M.
Wierzbicka A.
Skorupski M.
Gruchala A.
Tematy:
lesnictwo
Panstwowe Gospodarstwo Lesne Lasy Panstwowe
programy telewizyjne
programy przyrodnicze
marka PGL Lasy Panstwowe
budowanie marki
lesnicy
ksztaltowanie wizerunku
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies