Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CSR - strategia firmy czy zabieg marketingowy? - cykl marketingowy 5/10

Tytuł:
CSR - strategia firmy czy zabieg marketingowy? - cykl marketingowy 5/10
CSR - corporate strategy or marketing exercise? - A marketing series part 5/10
Autorzy:
Osiak J.
Tematy:
zarzadzanie srodowiskowe
odpowiedzialnosc spoleczna biznesu
etapy rozwoju
biznes
strategie zarzadzania
rozwoj zrownowazony
odpowiedzialnosc ekologiczna
marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies