Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profesjonalna obsługa reklamacji konsumenckich na podstawie nowej ustawy o prawach konsumenta. Część 1. Obowiązki sprzedawcy przy umowach zawieranych na odległość lub poza lokalem

Tytuł:
Profesjonalna obsługa reklamacji konsumenckich na podstawie nowej ustawy o prawach konsumenta. Część 1. Obowiązki sprzedawcy przy umowach zawieranych na odległość lub poza lokalem
Autorzy:
Herka K.
Tematy:
Ustawa o prawach konsumenta
reklamacje
konsumenci
umowa sprzedazy
sprzedawcy
obowiazki sprzedawcy
profesjonalizm
legal act
consumer law
consumer complaint
consumer
sale contract
seller
seller obligation
professionalism
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies