Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe w strategii public relations miast

Tytuł:
Media społecznościowe w strategii public relations miast
Autorzy:
Koszembar-Wiklik M.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Miasto, które chce odnieść sukces rynkowy, musi komunikować się z obecnymi i potencjalnymi klientami, czego efektem będzie ukształtowanie się określonego wizerunku w jego otoczeniu. Rozwój nowych mediów oraz zmiany kulturowe związane z technologią Web 2.0, zmieniają również sposoby i narzędzia komunikacji wykorzystywane przez miasta. Portale społecznościowe dają ogromne możliwości rozprzestrzeniania informacji i budowania wizerunku marki. Media społecznościowe wpisują się w strategię public relations wielu miast jako element prawie obowiązkowy. W tekście wskazano przede wszystkim na wykorzystanie portali społecznościowych w strategii PR miast.

The city, which wants to be successful has to communicate with the current and potential clients to develop the adequate image in the environment. The development of the new media and the cultural changes due to Web 2.0 technology makes the changes in ways methods and means uses by the cities. Social networking makes powerful opportunities to spread information and image building. Social media fits in the cities’ public relations strategy as an almost compulsory factor. The use of the social networking in the cities’ PR is the main subject in the article.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies