Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of processes in insurance on the basis of GAP model of quality management

Tytuł:
Analysis of processes in insurance on the basis of GAP model of quality management
Analiza procesów w zakresie ubezpieczeń na podstawie modelu GAP zarzadzania jakością
Autorzy:
Klementova J.
Sedliacikova M.
Tematy:
insurance
insurance service
quality management
service quality
GAP model
customer requirement
customer satisfaction
customer-service provider relationship
internal communication
external communication
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Insurance is an area that affects all areas of economics - businesses and citizens, too. The aim of this paper is to analyze the processes of customer requirements processing through GAP model in insurance. This model reveals the single critical points where gaps can arise among the requirements of customers and their understanding from the view of management in the process of creation and providing of services. An attention is paid to the issue of internal and external communication, too. Whereas, insurance are purely intangible services, communication has a direct impact on the perception and evaluation of quality of service from the side of customers. This can be reflected in the final quality perception as a certain level of customer satisfaction or dissatisfaction.

Analiza procesów w zakresie ubezpieczeń na podstawie modelu GAP zarządzania jakością. Ubezpieczenia wpływają na wszystkie obszary, ekonomiczne, businessowe oraz obywatelskie. Celem pracy jest analiza przetwarzania wymagań klienckich na bazie modelu GAP w ubezpieczeniach. Model wykazuje punkty krytyczne pomiędzy wymaganiami klientów i ich rozumieniem przez proces wytwarzania i udostępniania usług. Zwrócono także uwagę na procesy wewnętrzej i zewnętrzej komunikacji. Mając na uwadze, że ubezpieczenia mają charakter usług niematerialnych, komunikacja ma bezpośredni wpływ na postrzeganie i ocenę jakości usługi ze strony klientów. Może to znaleźć odzwierciedlenie w końcowym postrzeganiu jakości jako pewnego poziomu satysfakcji lub niezadowolenia klienta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies