Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania odbioru informacji na opakowaniach do plynnych przetworow owocowych i warzywnych przez konsumentow

Tytuł:
Badania odbioru informacji na opakowaniach do plynnych przetworow owocowych i warzywnych przez konsumentow
Testing the reception by consumers of information on packaging of liquid fruit and vegetable processed products
Autorzy:
Cichon Z
Suwala G
Tematy:
produkty plynne
informacja na opakowaniach
przetwory warzywne
ceny
odbior informacji
przetwory owocowe
wartosc odzywcza
marka
konsumenci
opakowania
badania ankietowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Konsumenci biorąc produkt ze sklepowej półki szukają na jego opakowaniu wielu informacji o produkcie, jego składnikach, dacie przydatności do spożycia, kraju pochodzenia itp. Wzrasta znaczenie opakowania jednostkowego jako nośnika informacji.

The consumer taking the product from the shop shelf looks for many information placed on its packaging, e.g., on the product itself, its components, shelf life/expiration date, country of origin, etc. The importance of consumer packaging as an information carrier has been increasing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies