Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferencje konsumentow zwiazane ze spozywaniem wod butelkowanych

Tytuł:
Preferencje konsumentow zwiazane ze spozywaniem wod butelkowanych
Consumer preferences of bottled water
Autorzy:
Krelowska-Kulas M
Tematy:
wody mineralne
preferencje konsumentow
spozycie zywnosci
wody butelkowane
wiek
wyksztalcenie
konsumenci
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badano preferencje konsumentów związane ze spożywaniem wód butelkowanych. Stwierdzono, że preferencje były związane z zakupem wód butelkowanych „Nałęczowianka” (33%), „Muszynianka” (26%), „Piwniczanka” (19%)) i piciem zgodnie z wiekiem i wykształceniem konsumentów.

The aim of the study was to examine consumers' preferences related to consumption of bottled waters. It was found that the preferences related to bottled waters purchase („Nalęczowianka” (33%), „Muszynianka” (26%), „Piwniczanka” (19%)) and drinking were diversified according to the age and education of consumers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies