Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obszary zainteresowan i kierunki badan w marketingu business-to-business

Tytuł:
Obszary zainteresowan i kierunki badan w marketingu business-to-business
The field of research on business-to-business marketing and its development
Autorzy:
Leszczynski G.
Zielinski M.
Tematy:
kierunki badan
marketing business-to-business
marketing przemyslowy
perspektywy rozwoju
marketing
research direction
business-to-business marketing
industrial marketing
development perspective
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies