Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zywnosc organiczna [naturalna] szansa dla polskiego rolnictwa

W artykule przedstawiono dynamiczny rozwój w ostatnich latach żywności organicznej w Europie Zachodniej, głównie w kategorii produktów przeznaczonych dla dzieci. Wśród krajów aspirujących do Unii Europejskiej dobry przykład dają Węgry, które 80% produktów organicznych eksportują. Ten segment rynku jest dużą szansą rozwoju polskiego rolnictwa, zwłaszcza dla gospodarstw małych.

The dynamic development of natural food (organic) in Europe in the last years especially products for children, is discussed in this paper. Hungary gives good example among the countries aspiring to European Union. This country exports 80% of its natural (organic) products. This segment is a big chance for Polish agriculture, especially for small farms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies