Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie analizy luki jako metody wspierajacej planowanie strategii marketingowej

Tytuł:
Wykorzystanie analizy luki jako metody wspierajacej planowanie strategii marketingowej
Gap analysis method in the process of the marketing strategy planning
Autorzy:
Stefanska M.
Stefanski R.
Tematy:
luka strategiczna
luka nadmiaru
planowanie
strategie marketingowe
marketing
luka zgodnosci
luka operacyjna
luka niedoboru
luka planistyczna
strategic gap
excess gap
strategic planning
marketing strategy
compliance gap
operational gap
deficit gap
planning gap
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies