Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarzadzanie jakoscia a teoria konkurencji

Artykuł prezentuje wybrane problemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego w kontekście współczesnej teorii konkurencji. Praca przedstawia zarys nowej filozofii jakości i jej znaczenie w rynkowej strategii firm produkujących żywność. Kompleksowe zarządzanie jakością według modelu TQM rozważane jest w odniesieniu do elementów uznanych przez teorię za tworzące otoczenie konkurencyjne firmy.

This article presents some problems of quality management in food industry in the context of the theory of competitiveness. It presents an outline of a new philosophy of quality and meaning of that in the market strategy. The TQM model is considered with elements, which the modern theory recognizes as creating a competitive enviroment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies