Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka a konkurencja. Znaczenie marki w kreowaniu konkurencyjnosci na rynku piwa

Tytuł:
Marka a konkurencja. Znaczenie marki w kreowaniu konkurencyjnosci na rynku piwa
Autorzy:
Sadowski A.
Tematy:
podejmowanie decyzji
rynek piwa
producenci
zakup
znajomosc marki
konkurencja
konsumenci
marka
tradycje
piwo
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Author discussed the problem of taking decision in the beer purchasing in the face of big number of offered brands and intensive activity. Author presented the researches showing that adverts in the stagnation conditions of beer consumption in Europe producers create only sure and profitable brands. The good logistic of distribution is the other factor of the brand success.

Autor omówił zagadnienie podejmowania decyzji przy zakupie piwa, wobec dużej liczby oferowanych marek i intensywnej działalności reklamowej. Przedstawił badania wskazujące, że w warunkach stagnacji spożycia piwa w Europie producenci kreują jedynie marki mocne i zyskowne. Innym czynnikiem sukcesu marki jest dobra logistyka jej dystrybucji. W Polsce kilkanaście marek piwa o największym udziale w sprzedaży, to marki polskie, co świadczy o wpływie tradycji na wybór marki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies