Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzialania reklamowe na rynku mleka w Polsce

Tytuł:
Dzialania reklamowe na rynku mleka w Polsce
Advertising activities on the milk market in Poland
Autorzy:
Swiatkowska M
Tematy:
marka Doskonale Mleko
marka Biale Wapn
producenci
marka Ale! Mleko
Polska
promocja
reklama
efektywnosc
marka Sielska Dolina
rynek mleczarski
marki wlasne
mleko
marka Laciate
kampania promocyjna
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przez wiele lat mleko było produktem anonimowym, nie kojarzącym się z żadną marką. W 1995 r. wykreowano z sukcesem unikatową, doskonale rozpoznawalną markę mleka UHT - Łaciate. Producenci mleka zaczęli inwestować w kolejne komercyjne kampanie reklamowe własnych marek. W artykule przedstawiono wybrane kampanie reklamowe mleka w Polsce, wskazując na ich efektywność oraz zastosowane środki. Stwierdzono, że najlepsze rezultaty przynoszą wspólne działania reklamowe producentów produktów mleczarskich.

For many years milk was an anonymous product not identified with any brand. In 1995 successful and unique, very well recognizable brand of the UHT milk - Łaciate was created. Produces of milk started investing in commercial advertising campaigns of own brands. Chosen advertising campaigns of the milk in Poland were described in article pointing out to their effectiveness and applied means. It was found that best results were bringing shared advertising action of producers of dairy products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies