Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Display - korzysc dla producenta, handlu i klienta

Tytuł:
Display - korzysc dla producenta, handlu i klienta
Display - advantages for the manufacturer, trade and customer
Autorzy:
Jerzyk E
Nowak L.
Tematy:
sprzedaz sezonowa
producenci
sprzedaz
display polkowy
opakowania
display wrzutowy
display ladowy
produkt
placowki handlowe
display
ekspozycja
klienci
handel detaliczny
display automatyczny
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Display zapewnić powinien w miarę optymalną prezentację towaru a właściwie jego opakowania. Powinien zapewnić klientowi łatwą dostępność do produktu. Tworzenie displaya wymaga szerokiej wiedzy, doświadczenia i współpracy specjalistów z różnych branż. Trzeba bowiem brać pod uwagę wiele elementów o zróżnicowanym charakterze, takich jak np. wymagania handlu, logistyka, estetyka, ekologia i przepisy prawne.

Display should secure an optimum presentation of the product or strictly speaking of its packaging. It should give the customer an easy and convenient access to the product. The creation of the display requires comprehensive knowledge, experience and collaboration of specialists from various branches because many elements of different character such as, e.g., requirements of the trade, logistics, aesthetics, ecology and legal regulations have to be taken into consideration.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies