Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing szkol wyzszych - model budowania relacji ze studentami

Tytuł:
Marketing szkol wyzszych - model budowania relacji ze studentami
Higher education marketing - model of relationships with students
Autorzy:
Drapinska A.
Tematy:
relacje ze studentami
studenci
uslugi edukacyjne
szkoly wyzsze
marketing
jakosc uslug
edukacja
student relationship
student
educational service
high school
service quality
education
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies