Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing ekologiczny

The environmental approach is one of the basic components of promotional activity of any modern company aiming to create a positive image. A company should manufacture environment-friendly products and operate in an environmentally responsible way. The author discusses the principles of environmental marketing.

Jednym z podstawowych elementów działalności promocyjnej współczesnych przedsiębiorstw jest podejście ekologiczne, mające na celu pozytywny wizerunek firmy w środowisku. Przedsiębiorstwo, które chce być za tę swoją działalność cenione, musi wiarogodność swojego wizerunku potwierdzać produktami przyjaznymi dla środowiska i proekologicznym charakterem całego funkcjonowania firmy. Autorka omawia zasady marketingu ekologicznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies