Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferencje konsumenckie dotyczace opakowan do zywnosci

Tytuł:
Preferencje konsumenckie dotyczace opakowan do zywnosci
Consumer preferences concerning food packaging
Autorzy:
Szebiotko D
Jablecka J.
Tematy:
podejmowanie decyzji
zywnosc
preferencje konsumentow
ceny
cechy sensoryczne
zdrowotnosc
opakowania
badania ankietowe
produkty spozywcze
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przy określaniu strategii działania przedsiębiorstw duże znaczenie ma wiedza o zasadach postępowania konsumenta, a pakowanie wywiera szczególny wpływ na podejmowane przez niego decyzje. Większość artykułów spożywczych występuje na rynku w opakowaniach, więc pierwszy kontakt nabywcy z produktem odbywa się przez opakowanie. W przypadku artykułów spożywczych szczególnie istotne są takie cechy produktów jak: zdrowotność, cechy sensoryczne oraz cena.

When determining the strategy of company's activities very important is the knowledge of consumer behaviour taking into consideration that packaging exerts particular influence upon decisions undertaken by the consumer. Most of the food appears in packages at the market thus first contact of the buyer with the product takes place through packaging. In the case of food products essential are such characteristics as sanitary condition, sensory qualities and price.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies