Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opinie konsumentow o rynku sokow, nektarow oraz napojow owocowych i warzywnych

Tytuł:
Opinie konsumentow o rynku sokow, nektarow oraz napojow owocowych i warzywnych
Consumers perception of the market of juices, nectars and fruit and vegetable beverages
Autorzy:
Gorska-Warsewicz H
Tematy:
napoje warzywne
zakup
Polska
rynek napojow
konsumenci
segmentacja rynku
soki warzywne
podejmowanie decyzji
napoje owocowe
nektary
spozycie zywnosci
gospodarstwa domowe
dane statystyczne
opinia konsumentow
soki owocowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wybrane aspekty postępowania konsumentów na rynku soków, nektarów oraz napojów owocowych, warzywnych i owocowo-warzywnych. Przeanalizowano wielkość spożycia, strukturę rynku według rodzaju i wielkości opakowań, a także najczęściej wybierane smaki i marki. Szczególną uwagę zwrócono na strategie pozycjonowania produktów oraz czynniki warunkujące wybór soków i innych napojów oferowanych pod markami producentów i markami handlowymi.

The aim of this study was to present the selected aspects of consumers' behaviour on juices and other fruit - vegetables beverages market. The level of consumption, market structure by types and size of packaging were presented on the basis of the most frequently chosen tastes and brands. The special attention was given to the strategies of product positioning and factors influencing the purchase of trade marks and retail brands.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies