Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etnocentryzm konsumencki w Polsce - aspekty marketingowe

Tytuł:
Etnocentryzm konsumencki w Polsce - aspekty marketingowe
Consumer ethnocentrism effect in Poland and its evolution during last few years
Autorzy:
Dyrda M.
Tematy:
Polska
etnocentryzm konsumencki
marketing
produkt
pochodzenie produktu
postawy etnocentryczne
promocja
integracja europejska
Poland
consumer ethnocentrism
product
product origin
ethnocentric attitude
promotion
European integration
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies