Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie lojalnosci klientow na przykladzie programu Skarbonka hipermarketu Auchan

Tytuł:
Kreowanie lojalnosci klientow na przykladzie programu Skarbonka hipermarketu Auchan
Loyalty clients creation based on the example of Skarbonka programme of hypermarket Auchan
Autorzy:
Mikolajczyk J.
Goryniak A.
Tematy:
sieci handlowe
lojalnosc klientow
hipermarkety
program Skarbonka
Polska
ocena
handel detaliczny
kreowanie
siec Auchan
programy lojalnosciowe
dynamika handlu
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies