Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola reklamy radiowej, telewizyjnej i Internetu w dzialaniach promocyjnych firm nasiennych na rynku polskim

Tytuł:
Rola reklamy radiowej, telewizyjnej i Internetu w dzialaniach promocyjnych firm nasiennych na rynku polskim
The role of radio and television commercials and Internet in the promotion activities of seed companies on Polish market
Autorzy:
Bralewski T. W.
Holubowicz R.
Tematy:
reklama
firmy nasienne
Polska
nasiennictwo
reklama telewizyjna
promocja
dzialania promocyjne
dzialania marketingowe
reklama radiowa
nasiona
marketing
Internet
rynek
advertisement
seed company
Poland
seed production
promotion
promotion activity
seed
market
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies