Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wplyw globalnych strategii marketingowych na efektywnosc i wyniki rynkowe przedsiebiorstw miedzynarodowych

Tytuł:
Wplyw globalnych strategii marketingowych na efektywnosc i wyniki rynkowe przedsiebiorstw miedzynarodowych
Global marketing strategy and its influence on international firms performance
Autorzy:
Sagan M.
Tematy:
przedsiebiorstwa miedzynarodowe
strategie globalne
standaryzacja
strategie marketingowe
wyniki finansowe
marketing
efektywnosc ekonomiczna
international enterprise
global strategy
standardization
marketing strategy
financial result
economic effectiveness
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies