Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomiar lojalnosci klientow z uwzglednieniem pomiaru motywow

Tytuł:
Pomiar lojalnosci klientow z uwzglednieniem pomiaru motywow
The customers loyalty measurement taking into account motives
Autorzy:
Siemieniako D.
Urban W.
Tematy:
zachowania lojalnosciowe
lojalnosc klientow
klienci
zakup
wyniki finansowe
motywy
pomiary
rynek
loyalty behaviour
customer loyalty
customer
purchase
financial result
loyalty motive
loyalty measurement
market
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies